Analiza i ocena zarządzania wartością przedsiębiorstwa – case study

Analiza i ocena zarządzania wartością przedsiębiorstwa – case study

Z tego tekstu dowiesz się między innymi, jak w praktyce na realnym przykładzie przebiega ocena przedsiębiorstwa produkcyjno-usługowego pod kątem zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Zobaczysz, w jaki sposób kalkulować i interpretować odpowiednie wskaźniki kreowania wartości przez przedsiębiorstwo. Dowiedz się:

  • Dlaczego wartość przedsiębiorstwa jest najlepszym miernikiem oceny działalności przedsiębiorstwa?

  • Czym się charakteryzuje rynkowa wartość dodana (MVA)?

  • Czym się charakteryzuje ekonomiczna wartość dodana (EVA)?

  • Jakie wskaźniki wykorzystasz do zarządzania wartością firmy?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa