Jak przygotować ofertę handlową

Jak przygotować ofertę handlową

Główną częścią umów z odbiorcami są warunki handlowe. Wpływają one na wynik finansowy, który osiąga firma. Zbyt liberalne podejście w tym zakresie może spowodować, że mimo wzrostu sprzedaży wynik finansowy będzie malał. Dlatego warto wdrożyć narzędzia kontrolujące efektywność kontraktów jeszcze przed ich podpisaniem i – co więcej – monitorować stan ich realizacji na tle przyjętych założeń.

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa