Nośniki wartości firmy - ocena

Jakie powinno być tempo wzrostu sprzedaży, aby wartość Twojej fir­my nie uległa zmniejszeniu, jaką rentowność ze sprzedaży należy osiągnąć, żeby nie spadła wartość zainwestowanych w firmę kapitałów, jaką wartość wydatków inwestycyjnych możesz zaakceptować, aby nie przeinwestować i nie obniżyć jej wartości, jaka wielkość kosztu kapi­tału utrzyma wartość firmy na dotychczasowym poziomie? Eksperci szczegółowo odpowiedzą na każde z tych pytań. Wskażą Ci też:

  • Jaka jest wspólna płaszczyzna między nośnikami wartości a koncepcją ekonomicznej wartości dodanej (EVA®)?
  • Na czym polega idea granicznej marży zysku operacyjnego? Czy przy osiąganiu wzrostu sprzedaży i utrzymaniu marży granicznej Twoja firma tworzy czy też obniża wartość zainwestowanych w nią kapitałów?
  • W jaki sposób można ustalić graniczną (minimalną) marżę zysku na dodatkowej i całkowitej wartości sprzedaży?
  • Jak wyznaczyć maksymalny graniczny poziom kosztu kapitału i jaki jest związek kosztu kapitału z możliwą do osiągnięcia stopą zwrotu z zaangażowanych funduszów w procesie zarządzania wartością firmy?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa