Raportowanie - organizacja systemu i jego koszty

Raportowanie - organizacja systemu i jego koszty

W każdej firmie powinien istnieć niezawodny i wiarygodny system informacyjno-decyzyjny, który służyłby wspomaganiu podejmowania decyzji. W haśle o sposobach organizacji i kosztach systemu raportowania masz unikalną możliwość zapoznania się z tematyką związaną z uwarunkowaniami funkcjonowania systemu sprawozdawczości firmy. Zajmiemy się w nim tworzeniem od podstaw i wdrażaniem zmian w funkcjonującym systemie raportowania przedsiębiorstwa. W tekście znajdziesz również odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak bezbłędnie i efektywnie zorganizować system raportowania?
  • Jakie narzędzia informatyczne możesz wykorzystać do skutecznego raportowania?
  • Czym różnią się potrzeby małych i dużych firm w stosunku do systemu raportowania i analiz?
  • Jak w praktyce wdrożyć system raportowania?
  • Jakie koszty możesz przypisać wdrożeniu i wykorzystywaniu systemu raportowania?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa