Raportowanie - organizacja systemu i jego koszty
W każdej firmie powinien istnieć niezawodny i wiarygodny system informacyjno-decyzyjny, który służyłby wspomaganiu podejmowania decyzji. W haśle o sposobach organizacji i kosztach systemu raportowania masz unikalną możliwość zapoznania się z tematyką związaną z uwarunkowaniami funkcjonowania systemu sprawozdawczości firmy. Zajmiemy się w nim tworzeniem od podstaw i wdrażaniem zmian w funkcjonującym systemie raportowania przedsiębiorstwa. W tekście znajdziesz również odpowiedzi na następujące pytania:
- Jak bezbłędnie i efektywnie zorganizować system raportowania?
- Jakie narzędzia informatyczne możesz wykorzystać do skutecznego raportowania?
- Czym różnią się potrzeby małych i dużych firm w stosunku do systemu raportowania i analiz?
- Jak w praktyce wdrożyć system raportowania?
- Jakie koszty możesz przypisać wdrożeniu i wykorzystywaniu systemu raportowania?
Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:
- 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
- 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
- 40 case study z innych firm
- 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
w controllingu - 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Logowanie
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.