Umiejętności interpersonalne w pracy analityka i kontrolera finansowego – rola i znaczenie
Praca analityka i kontrolera finansowego wielu osobom kojarzy się z wypełnianiem tabel i „pracą z liczbami”. Analiza i opracowywanie danych liczbowych stanowi oczywiście istotną część pracy w tym zawodzie. Niemniej jednak równie ważne są umiejętności interpersonalne. Analityk i kontroler finansowy zbiera informacje o procesach zachodzących w firmie, planowanych i realizowanych przez poszczególne piony działaniach, co wymaga umiejętności porozumiewania się z osobami odpowiedzialnymi za pracę poszczególnych działów. Z drugiej strony analityk/kontroler finansowy musi wyniki swojej pracy przedstawiać zarządowi czy podmiotom zewnętrznym, takim jak banki czy potencjalni inwestorzy. W tym artykule przeczytasz, jakie umiejętności interpersonalne są ważne w pracy analityka i kontrolera finansowego oraz w których aspektach są one szczególnie istotne. Dowiesz się między innymi:
-
Jakie są kluczowe umiejętności interpersonalne w pracy analityka/kontrolera finansowego?
-
Jakie umiejętności interpersonalne są pomocne w trakcie zbierania danych?
-
Jak zdobywać umiejętności interpersonalne?
Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:
- 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
- 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
- 40 case study z innych firm
- 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
w controllingu - 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Logowanie
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.