Umiejętności interpersonalne w pracy analityka i kontrolera finansowego – rola i znaczenie

Umiejętności interpersonalne w pracy analityka i kontrolera finansowego – rola i znaczenie

Praca analityka i kontrolera finansowego wielu osobom kojarzy się z wypełnianiem tabel i „pracą z liczbami”. Analiza i opracowywanie danych liczbowych stanowi oczywiście istotną część pracy w tym zawodzie. Niemniej jednak równie ważne są umiejętności interpersonalne. Analityk i kontroler finansowy zbiera informacje o procesach zachodzących w firmie, planowanych i realizowanych przez poszczególne piony działaniach, co wymaga umiejętności porozumiewania się z osobami odpowiedzialnymi za pracę poszczególnych działów. Z drugiej strony analityk/kontroler finansowy musi wyniki swojej pracy przedstawiać zarządowi czy podmiotom zewnętrznym, takim jak banki czy potencjalni inwestorzy. W tym artykule przeczytasz, jakie umiejętności interpersonalne są ważne w pracy analityka i kontrolera finansowego oraz w których aspektach są one szczególnie istotne. Dowiesz się między innymi:

  • Jakie są kluczowe umiejętności interpersonalne w pracy analityka/kontrolera finansowego?

  • Jakie umiejętności interpersonalne są pomocne w trakcie zbierania danych?

  • Jak zdobywać umiejętności interpersonalne?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa