Arkusz w Excelu do planowania kosztu amortyzacji

Arkusz w Excelu do planowania kosztu amortyzacji

Jednym z rodzajów kosztów, które podlegają planowaniu, jest amortyzacja posiadanych przez firmę środków trwałych. Znamy bowiem wartość bieżącą danego środka trwałego, jego stawkę amortyzacyjną oraz okres użytkowania. Nie ujmowany jest natomiast koszt amortyzacji planowanych inwestycji. Rozwiązaniem jest więc stworzenie narzędzia w Excelu do wyliczania przyszłej amortyzacji.

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
amortyzacjaarkuszeExcel

E-Doradca Analiza Finansowa