Formuły pozwalające analizować wyniki sprzedaży
Analizując dane sprzedażowe może okazać się, że staniemy przed koniecznością wyliczenia różnego rodzaju wskaźników czy parametrów (np. premię dla pracowników uzależnioną od różnego rodzaju kryteriów). Na szczęście do wielu takich obliczeń nie potrzebujemy żadnych skomplikowanych funkcji Excela, wystarczą nam do tego stosunkowo proste formuły. »
Rosyjska ruletka z marketingiem. Czy warto badać efektywność digitalowych kanałów?
Jakie KPI obrać do badania efektywności kanałów digitalowych? Jakie narzędzia wykorzystać do tej analizy? Na czym polega atrybucja konwersji? Połowa pieniędzy, które wydaję na reklamę jest zmarnowana, problem w tym, że nie wiem która połowa. »
Zdarzenia po dniu bilansowym mogą zmienić wskaźniki finansowe
Niektóre ze zdarzeń mogą być na tyle nieznaczące, że wystarczy je odnotować w księgach 2018 roku. W trakcie przygotowywania sprawozdania przeanalizować powinniśmy wszystkie fakty, które miały miejsce w związku z poprzednim rokiem obrotowym, ale wydarzyły się już w 2018 r. »
Już we wrześniu wybierz podmiot, który zbada sprawozdanie Twojej firmy
Wyboru podmiotu uprawnionego do zbadania sprawozdania finansowego za 2017 rok należy dokonać we wrześniu tak, aby biegły rewident go przeprowadzający mógł wziąć udział w rocznej inwentaryzacji znaczących składników majątkowych. Dowiedz się, jak to zrobić na nowych zasadach. »
Konsolidacja wyniku w holdingu nie zawsze możliwa
Jedynie wykorzystanie struktury podatkowych grup kapitałowych może przynieść efekt pełnej konsolidacji wyniku podatkowego, w tym oszczędności podatkowe oraz udogodnienia w płatności podatku. Sprawdź najważniejsze kwestie związane z opodatkowaniem holdingów wykorzystujących strukturę podatkowych grup kapitałowych. »
Jak dokonać wstępnej analizy opłacalności współpracy z placówkami detalicznymi
Sprzedaż do sklepów detalicznych bardzo często odbywa się za pośrednictwem dystrybucji zewnętrznej niezwiązanej kapitałowo z producentem. W tym przypadku, aby kontrolować poziom kosztów, ale i rentowności, warto opracować proces, który pozwoli zbierać dane rozproszone w różnych miejscach i wspierać decyzje handlowe. »
- « pierwsza
- «
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- »
- ostatnia »