Analiza opłacalności wyprzedaży - case study

Analiza opłacalności wyprzedaży - case study

Decyzje o wyprzedaży są podejmowane na różnych szczeblach zarządzania, w zależności od charakteru firmy oraz jej miejsca w łańcuchu dystrybucji. O wyprzedaży będą decydowały koszty poniesione na wyprodukowanie czy nabycie towaru, a także potencjalne przychody, które firma może dzięki wyprzedaży osiągnąć, oraz koszty utraconych możliwości. Z tego tekstu dowiesz się, jak bezbłędnie skalkulować opłacalność wyprzedaży, a także np.:

  • Jak oszacować potencjalne korzyści ze wzrostu przychodów ze sprzedaży towarów objętych obniżkami?
  • Jak wyliczyć wzrost sprzedaży w zależności od wysokości rabatu?
  • Ile firma zaoszczędzi na kosztach magazynowania, gdy zorganizuje wyprzedaż?
  • W jaki sposób polepszyć efektywność wykorzystania zasobów firmy?
  • Jak zmniejszyć koszt zamrożonego kapitału obrotowego, gdy sprzedajesz produkty sezonowe?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa