Analiza wyników sprzedaży
Czy kiedykolwiek się zastanawiałeś, że nawet jeśli Twoja firma produkuje niezawodne i dobre produkty, to zła polityka sprzedaży może przyczynić się do dużych strat i zaprzepaszczenia szans na wykorzystanie potencjału, jaki jest związany z dobrym produktem? Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak poprawić politykę sprzedaży, jakie metody analizy warto tu zastosować, koniecznie przeczytaj to hasło. Znajdziesz w nim odpowiedź między innymi na następujące pytania:
- Na jakie czynniki powinieneś zwrócić uwagę przy ocenie analizy sprzedaży, aby skutecznie polepszyć politykę sprzedaży?
- Na czym polega analiza produktów, która umożliwia określenie struktury sprzedaży?
- Jak obliczyć, czy opłacalna jest zmiana struktury sprzedaży?
- Jak możesz wykorzystać analizę rentowności do ograniczenia kosztów działalności?
- W jaki sposób zmienisz strukturę sprzedaży z wykorzystaniem analizy klientów?
Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:
- 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
- 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
- 40 case study z innych firm
- 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
w controllingu - 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Logowanie
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.