Analiza wyników sprzedaży

Analiza wyników sprzedaży

Czy kiedykolwiek się zastanawiałeś, że nawet jeśli Twoja firma pro­dukuje niezawodne i dobre produkty, to zła polityka sprzedaży może przyczynić się do dużych strat i zaprzepaszczenia szans na wykorzy­stanie potencjału, jaki jest związany z dobrym produktem? Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak poprawić politykę sprzedaży, jakie metody analizy warto tu zastosować, koniecznie przeczytaj to hasło. Znajdziesz w nim odpowiedź między innymi na następujące pytania:

  • Na jakie czynniki powinieneś zwrócić uwagę przy ocenie analizy sprzedaży, aby skutecznie polepszyć politykę sprzedaży?
  • Na czym polega analiza produktów, która umożliwia określenie struktury sprzedaży?
  • Jak obliczyć, czy opłacalna jest zmiana struktury sprzedaży?
  • Jak możesz wykorzystać analizę rentowności do ograniczenia kosztów działalności?
  • W jaki sposób zmienisz strukturę sprzedaży z wykorzystaniem analizy klientów?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa