Kontrola sprzedaży w praktyce - case study

Zastanawiałeś się kiedyś, czy aktualny wynik finansowy Twojej firmy nie mógłby być wyższy? Zapewne tak, ale jak to zrobić? Z pozoru odpowiedź wydaje się prosta - sprzedawać więcej. W prak­tyce możesz sięgnąć w swoich rozważaniach nieco głębiej i powie­dzieć - sprzedawać efektywniej. Jeśli chcesz poznać praktyczne infor­macje poświęcone poprawie wyników osiąganych przez Twoją firmę, koniecznie przeczytaj to hasło! Dzięki temu dowiesz się m.in.:

  • Jak w praktyce opracować model do pomiaru kontrybucji generowanej przez dział handlowy?
  • Jaki wpływ na koszty logistyki ma dział sprzedaży?
  • Jak bezbłędnie interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski, aby poprawić kontrybucję?
  • Jakie narzędzia możesz wykorzystać, aby monitorować rentowność klientów oraz regionów sprzedaży?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa