Zarządzanie wynikami klientów kluczowych - case study

Zarządzanie wynikami klientów kluczowych - case study

Monitorując wyniki finansowe firmy, często zapomina się, że bardzo wiele zależy od zyskownej sprzedaży do klientów najważniejszych, kluczowych. Zasada Pareto, która w tym przypadku oznacza, że 20% klientów generuje 80% zysku dla firmy, ma tu zastosowanie - poprawiając wynik na kluczowych klientach, możesz wydatnie polepszyć wyniki całej Twojej firmy. Czy chcesz wiedzieć, jak to w praktyce zrobić? Przeczytaj to unikalne studium przypadku, a dowiesz się m.in.:

  • Dlaczego warto zarządzać klientami kluczowymi?
  • Jakie 3 obszary wchodzą w skład zarządzania przychodami w ramach kluczowych klientów?
  • Jak w praktyce zarządzać rabatami w przypadku klientów kluczowych?
  • Jak kontrolować strukturę udzielonych rabatów?
  • Jak w praktyce zarządzać kosztami odnoszącymi się do klientów kluczowych?
  • Jakie jest 6 etapów opracowania modelu określającego planowaną marżę związaną ze współpracy z klientem kluczowym?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa