Prognozowanie i kontrola wielkości sprzedaży - case study
Pozytywna ocena Twojej firmy przez otoczenie - udziałowców, kontrahentów, branżę itd. zależy od tego, jak dobrze sobie radzi na rynku, jak duży ma w nim udział i jakie uzyskuje wyniki finansowe. Im większa sprzedaż i przychód ze sprzedaży - tym lepiej. Ale jak prognozować i kontrolować sprzedaż firmy? Nasi eksperci w tym studium przypadku przeprowadzą Cię przez wszystkie tajniki i bezbłędne sposoby niezawodnego prognozowania sprzedaży oraz kontrolowania wyników sprzedażowych w trakcie roku. A zatem przeczytaj to hasło, a poznasz również odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
- Jakie są 3 etapy prognozowania sprzedaży?
- Na czym polegają metody jakościowe prognozowania i jakie są ich ograniczenia praktyczne?
- Jak w praktyce zastosować model kompleksowy? Jakie 4 kroki obejmuje?
- Jak weryfikować i aktualizować założenia prognozy?
Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:
- 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
- 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
- 40 case study z innych firm
- 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
w controllingu - 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Logowanie
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.