Prognozowanie i kontrola wielkości sprzedaży - case study

Prognozowanie i kontrola wielkości sprzedaży - case study

Pozytywna ocena Twojej firmy przez otoczenie - udziałowców, kontrahentów, branżę itd. zależy od tego, jak dobrze sobie radzi na rynku, jak duży ma w nim udział i jakie uzyskuje wyniki finansowe. Im większa sprzedaż i przychód ze sprzedaży - tym lepiej. Ale jak prognozować i kontrolować sprzedaż firmy? Nasi eksperci w tym studium przypadku przeprowadzą Cię przez wszystkie tajniki i bezbłędne sposoby niezawodnego prognozowania sprzedaży oraz kontrolowania wyników sprzedażowych w trakcie roku. A zatem przeczytaj to hasło, a poznasz również odpowiedzi m.in. na następujące pytania:

  • Jakie są 3 etapy prognozowania sprzedaży?
  • Na czym polegają metody jakościowe prognozowania i jakie są ich ograniczenia praktyczne?
  • Jak w praktyce zastosować model kompleksowy? Jakie 4 kroki obejmuje?
  • Jak weryfikować i aktualizować założenia prognozy?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa