Analiza kosztów klienta – case study

Analiza kosztów klienta – case study

Każde przedsiębiorstwo powinno mieć na względzie wielkość kosztów, które muszą być poniesione, aby pozyskać klientów i tym sposobem zapewnić odpowiednio wysokie przychody. Czy obawiasz się czasem, że koszty pozyskania nowych klientów, które ponosi Twoja firma, nie przyniosą oczekiwanych zysków w przyszłości? Jeśli tak się zdarza, to koniecznie przeczytaj to hasło. Poznasz dzięki niemu najważniejsze zasady związane z analizą rentowności klientów, którymi warto się kierować, o ile zależy Ci, aby Twoja firma odniosła sukces.

  • Co możesz zaliczyć do kosztów klienta?

  • Kiedy warto zastosować rachunek kosztów działań?

  • Jakie są 4 kroki do ustalenia rentowności klienta?

  • Na czym polega metoda wartości życiowej klienta?

  • Co zyskasz, wykorzystując metodę wartości życiowej klienta?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa