Analiza kosztów klienta – case study
Każde przedsiębiorstwo powinno mieć na względzie wielkość kosztów, które muszą być poniesione, aby pozyskać klientów i tym sposobem zapewnić odpowiednio wysokie przychody. Czy obawiasz się czasem, że koszty pozyskania nowych klientów, które ponosi Twoja firma, nie przyniosą oczekiwanych zysków w przyszłości? Jeśli tak się zdarza, to koniecznie przeczytaj to hasło. Poznasz dzięki niemu najważniejsze zasady związane z analizą rentowności klientów, którymi warto się kierować, o ile zależy Ci, aby Twoja firma odniosła sukces.
-
Co możesz zaliczyć do kosztów klienta?
-
Kiedy warto zastosować rachunek kosztów działań?
-
Jakie są 4 kroki do ustalenia rentowności klienta?
-
Na czym polega metoda wartości życiowej klienta?
-
Co zyskasz, wykorzystując metodę wartości życiowej klienta?
Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:
- 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
- 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
- 40 case study z innych firm
- 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
w controllingu - 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Logowanie
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.