O czym nie wolno Ci zapomnieć przy strategicznym zarządzaniu kosztami?

Rok 2007 mamy już za sobą. Rozliczenie planów również. Sprzedaż udało się zrealizować, jednak koszty... znowu były o wiele wyższe, niż zakładał to plan. Plan, nad którym spędziłeś przecież tyle czasu. Nowy produkt okazał się jednak mniej zyskowny, niż zaplanował dział marketin­gu. Czy mogli to przewidzieć? Oczywiście, że tak. Można było również zmienić w koncepcji jego wytwarzania i magazynowania kilka drobnych elementów i plan byłby zrealizowany! W tym haśle nasi eksperci podpo­wiadają, jak skutecznie zapobiec odchyleniom kosztów, odpowiadają też na takie pytania jak:

  • Co się stanie, kiedy koszty i wydatki środków potraktujesz tak samo?
  • Jakich rodzajach kosztów nie możesz zapomnieć przy strategicznym zarządzaniu kosztami?
  • Co oznaczają dla Twojej firmy różnice między ujęciem kosztów w prawie bilansowym a podatkowym?
  • Jak trafnie zaplanujesz koszty na podstawie łańcucha wartości?
  • Jakie są nowoczesne metody zarządzania kosztami w poszczególnych etapach cyklu życia produktu?
  • Jak dzięki koncepcji kosztów docelowych możesz poprawić rentowność Twojej firmy?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa