Rachunkowość zarządcza: jak stosując rachunek kosztów działań zwiększyć rentowność sprzedaży

Rachunkowość zarządcza: jak stosując rachunek kosztów działań zwiększyć rentowność sprzedaży

Aby ustalić, czy klient jest rentowny, warto przypisać mu wszystkie koszty poniesione na jego pozyskanie, utrzymanie oraz obsługę. Podpowiadamy, jak do kalkulacji kosztów klienta można zastosować rachunek kosztów działań.

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa