Target costing

Target costing jest to pakiet metod zarządzania, które poprzez planowanie i kontrolowanie kosztów mogą umożliwić Ci takie kształtowanie ich poziomu, żeby Twoja firma uzyskała zakładaną rentowność i mogła osiągnąć planowany zysk w całym cyklu życia produktów. W takim po­dejściu największy nacisk kładzie się na dobre przygotowanie produktu, ponieważ to przesądza o 80-90% kosztów ponoszonych później. Przeczytaj, jak ustalić wysokość marży docelowej oraz wyznaczyć koszty docelowe w kontekście organizacji procesu budżetowania. Dowiedz się także:

  • Jak możesz obliczyć koszt docelowy?
  • Co powinieneś wziąć pod uwagę, ustalając ceny?
  • Jakie są sposoby na wyznaczenie marży docelowej?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa