Czy kiedykolwiek się zastanawiałeś, że nawet jeśli Twoja firma produkuje niezawodne i dobre produkty, to zła polityka sprzedaży może przyczynić się do dużych strat i zaprzepaszczenia szans na wykorzystanie potencjału, jaki jest związany z dobrym produktem? Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak poprawić politykę sprzedaży, jakie metody analizy warto tu zastosować, koniecznie przeczytaj to hasło. Znajdziesz w nim odpowiedź między innymi na następujące pytania:
- Na jakie czynniki powinieneś zwrócić uwagę przy ocenie analizy sprzedaży, aby skutecznie polepszyć politykę sprzedaży?
- Na czym polega analiza produktów, która umożliwia określenie struktury sprzedaży?
- Jak obliczyć, czy opłacalna jest zmiana struktury sprzedaży?
- Jak możesz wykorzystać analizę rentowności do ograniczenia kosztów działalności?
- W jaki sposób zmienisz strukturę sprzedaży z wykorzystaniem analizy klientów?