Jakie powinno być tempo wzrostu sprzedaży, aby wartość Twojej firmy nie uległa zmniejszeniu, jaką rentowność ze sprzedaży należy osiągnąć, żeby nie spadła wartość zainwestowanych w firmę kapitałów, jaką wartość wydatków inwestycyjnych możesz zaakceptować, aby nie przeinwestować i nie obniżyć jej wartości, jaka wielkość kosztu kapitału utrzyma wartość firmy na dotychczasowym poziomie? Eksperci szczegółowo odpowiedzą na każde z tych pytań. Wskażą Ci też:
- Jaka jest wspólna płaszczyzna między nośnikami wartości a koncepcją ekonomicznej wartości dodanej (EVA®)?
- Na czym polega idea granicznej marży zysku operacyjnego? Czy przy osiąganiu wzrostu sprzedaży i utrzymaniu marży granicznej Twoja firma tworzy czy też obniża wartość zainwestowanych w nią kapitałów?
- W jaki sposób można ustalić graniczną (minimalną) marżę zysku na dodatkowej i całkowitej wartości sprzedaży?
- Jak wyznaczyć maksymalny graniczny poziom kosztu kapitału i jaki jest związek kosztu kapitału z możliwą do osiągnięcia stopą zwrotu z zaangażowanych funduszów w procesie zarządzania wartością firmy?