Technologie informacyjne pozwalają firmom funkcjonować bardziej efektywnie, a także stwarzają nowe możliwości rozwoju przedsiębiorstwu - nowe produkty, nierozpoznane rynki. Jednak zauważ, że IT, pochłaniając dużą część wydatków inwestycyjnych, jest jednocześnie obszarem często niezrozumiałym dla zarządzających i przez to źle zarządzanym. Jak wobec tego formułować cele i opisywać zadania, które ma realizować sprawny system IT w Twojej firmie? Dowiesz się tego z tekstu, a także będziesz wiedział:
- Jak ocenić praktyczną rolę systemów IT przez pryzmat ich funkcji usługowej oraz innowacyjnej?
- Jakie 4 elementy wchodzą w skład portfolio IT?
- Jakie korzyści odniesiesz, tworząc tzw. obszar poprawy IT?
- Jakie 4 scenariusze zarządzania IT możesz zastosować?
- Na czym polega optymalne wykorzystanie zasobów IT w firmie?
- Co Twoja firma zyska, wdrażając rozwiązanie w postaci ITIL-a?