Monitorując wyniki finansowe firmy, często zapomina się, że bardzo wiele zależy od zyskownej sprzedaży do klientów najważniejszych, kluczowych. Zasada Pareto, która w tym przypadku oznacza, że 20% klientów generuje 80% zysku dla firmy, ma tu zastosowanie - poprawiając wynik na kluczowych klientach, możesz wydatnie polepszyć wyniki całej Twojej firmy. Czy chcesz wiedzieć, jak to w praktyce zrobić? Przeczytaj to unikalne studium przypadku, a dowiesz się m.in.:
- Dlaczego warto zarządzać klientami kluczowymi?
- Jakie 3 obszary wchodzą w skład zarządzania przychodami w ramach kluczowych klientów?
- Jak w praktyce zarządzać rabatami w przypadku klientów kluczowych?
- Jak kontrolować strukturę udzielonych rabatów?
- Jak w praktyce zarządzać kosztami odnoszącymi się do klientów kluczowych?
- Jakie jest 6 etapów opracowania modelu określającego planowaną marżę związaną ze współpracy z klientem kluczowym?