To, że w procesie budżetowania, planowania, a następnie okresowego monitorowania faktycznie uzyskanych wyników zdarzą się odchylenia, jest niemal pewne. Co innego będzie jednak tutaj ważne, a mianowicie kwestia tego, jak w Twojej firmie analizuje się takie odchylenia, jakie i kiedy wnioski się wysnuwa, a następnie jakie środki zaradcze się postuluje i wprowadza. Poprawnie zbudowany system kontroli i analizy odchyleń jest ważny. Czy wiesz o tym wystarczająco dużo? A co gdybyś miał możliwość weryfikacji tej wiedzy w praktyce? Wystarczy, że przeczytasz to hasło, a dowiesz się dzięki niemu m.in.:
Gdy analizujesz sprzedaż, to natrafisz często na dane skumulowane, czyli narastające z okresu na okres. Zauważ, że na podstawie takich wartości możesz utworzyć wskaźniki przydatne przy wyznaczaniu sprzedaży prognozowanej. Okazuje się, że do wykonania tego typu obliczeń wcale nie trzeba budować wielopiętrowych formuł ani korzystać z zaawansowanych narzędzi analitycznych. Skorzystaj z niniejszego artykułu, a dowiesz się:
2017 © Wiedza i Praktyka
Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.
/WiedzaiPraktyka
/wip