Ten artykuł pomoże Ci zwrócić uwagę na sposób wprowadzenia zmian w procesie sprzedaży na poziomie strategicznym i operacyjnym. Dowiesz się między innymi:
-
Jak dobrze prognozować i zwiększać sprzedaż?
-
Kiedy rozpoczynać zmiany w procesie sprzedaży?
-
Jak zbudować mapę procesu sprzedaży?
-
Kto jest odpowiedzialny za sprzedaż, jakie możesz mieć problemy?
-
Jak pracownicy Twojej organizacji rozumieją sprzedaż?
-
Jak prognozować i mierzyć efektywność sprzedaży?
-
Co to jest pipeline i jak go stworzyć?
-
Czym są etapy sprzedaży i po co je weryfikować?
-
Jak określać cele, role i zadania uczestników procesu sprzedaży?
-
Jak automatyzować pracę, aby sprzedaż była łatwiejsza?
-
Jak wybierać i dostosować narzędzia informatyczne wspierające sprzedaż?