Czy wiesz może, jak najlepiej ustalić poziom cen sprzedawanych przez Twoją firmę produktów? Czy wiesz zdajesz sobie sprawę, jakie ta - wydawać by się mogło - prosta czynność, ma później istotne znaczenie w wielkości realizowanej sprzedaży, a przez to konkurencyjności Twojego przedsiębiorstwa? Jeśli chcesz wiedzieć, jak kalkulować cenę, aby pokryła ponoszone przez Twoją firmę koszty oraz pozwoliła uzyskać zysk, przeczytaj teraz to hasło. Dowiesz się z niego między innymi:
- Jak w praktyce zastosować 4 metody ustalania cen na podstawie kosztów?
- Jakie są wady metody marży netto?
- Jak w praktyce wyznaczyć ceny przy produkcji wieloasortymentowej?
- Kiedy warto zastosować metodę bazującą na stopie zwrotu z kapitału?
- Jakie formuły cenowe może zastosować Twoja firma w krótkim i długim okresie?
- Na czym polega koncepcja dolnej granicy ceny?