Pozytywna ocena Twojej firmy przez otoczenie - udziałowców, kontrahentów, branżę itd. zależy od tego, jak dobrze sobie radzi na rynku, jak duży ma w nim udział i jakie uzyskuje wyniki finansowe. Im większa sprzedaż i przychód ze sprzedaży - tym lepiej. Ale jak prognozować i kontrolować sprzedaż firmy? Nasi eksperci w tym studium przypadku przeprowadzą Cię przez wszystkie tajniki i bezbłędne sposoby niezawodnego prognozowania sprzedaży oraz kontrolowania wyników sprzedażowych w trakcie roku. A zatem przeczytaj to hasło, a poznasz również odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
- Jakie są 3 etapy prognozowania sprzedaży?
- Na czym polegają metody jakościowe prognozowania i jakie są ich ograniczenia praktyczne?
- Jak w praktyce zastosować model kompleksowy? Jakie 4 kroki obejmuje?
- Jak weryfikować i aktualizować założenia prognozy?