Budowa formuł w Excelu
Podczas analizy danych zawartych w arkuszu w programie MS Excel często możesz napotkać różne problemy. W zależności od rodzaju informacji, którą zamierzasz pobrać z zestawienia, często możesz głowić się nad zbudowaniem odpowiednich formuł. W tym artykule spróbujemy Ci w tym pomóc. Znajdziesz kilka przykładów formuł pobierających różne dane z tabeli. Są na tyle uniwersalne, że będą stanowić doskonałą podstawę do dalszej rozbudowy, a dostosowanie ich do konkretnych zestawień zajmie Ci dosłownie chwilę. W haśle przeczytasz o tym:
- Jak zbudować formułę, która policzy zlecenia zrealizowane przez każdego pracownika?
- Jak wyszukać zlecenie o największej wartości?
- Jak zastąpić funkcję WYSZUKAJ.PIONOWO, aby ominąć jej ograniczenia?
Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:
- 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
- 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
- 40 case study z innych firm
- 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
w controllingu - 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Logowanie
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.