Formuły w Excelu - wyniki sprzedaży

Formuły w Excelu - wyniki sprzedaży

Gdy analizujesz sprzedaż, to natrafisz często na dane skumulowane, czyli narastające z okresu na okres. Zauważ, że na podstawie takich wartości możesz utworzyć wskaźniki przydatne przy wyznaczaniu sprzedaży prognozowanej. Okazuje się, że do wykonania tego typu obliczeń wcale nie trzeba budować wielopiętrowych formuł ani korzystać z zaawansowanych narzędzi analitycznych. Skorzystaj z niniejszego artykułu, a dowiesz się:

  • Jak za pomocą odpowiednich formuł sporządzić kompleksowy raport sprzedaży na podstawie danych narastających?
  • Jak obliczyć odchylenie procentowe w stosunku do założeń?
  • Jak naliczać premie przy uwzględnieniu zróżnicowanych kryteriów?
  • W jaki sposób obliczyć sprzedaż skumulowaną i procentowy udział skumulowany?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa