Rozmieszczanie danych w Excelu

Rozmieszczanie danych w Excelu

Bardzo często korzystając z raportów zbiorczych, masz je umiesz­czone w jednym skoroszycie. Jednak zauważ, że zestawienia cząstkowe są rozdzielane do poszczególnych arkuszy. W sytuacji gdy chcesz porównywać ze sobą dane, pojawia się problem z przecho­dzeniem pomiędzy arkuszami. W tym artykule pokażemy Ci, w jaki sposób dopasowywać rozmiar i układ okien, aby praca z analizą danych w raportach zbiorczych stała się dużo wygodniejsza.

  • Jak wyświetlać arkusze w oddzielnych oknach, aby analiza zestawień danych była prostsza?
  • W jaki sposób układać okna z zestawieniami, aby maksymalnie wykorzystać obszar wyświetlany na monitorze?
  • Jak zapisać układ okien, aby uniknąć rozmieszczania ich przy każdym uruchomieniu skoroszytu?
  • Jak szybko otworzyć tzw. obszar roboczy?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa