Wykorzystanie formuł w Excelu
Z pewnością wielokrotnie stajesz przed koniecznością wykonania analiz w obrębie danych, które są umieszczone w różnych skoroszytach. Pracę rozpoczynasz od zbudowania odpowiednich formuł, które będą się odnosiły do każdego zestawu danych z osobna w każdym z plików. Jednak taki sposób rozwiązania zadania jest bardzo praco- i czasochłonny. W tym haśle przeczytasz, jak z pomocą jednego roboczego zbiorczego arkusza zautomatyzować podobnego rodzaju analizy, bez konieczności powtarzania tych samych czynności w kilku odrębnych zestawieniach. Po zbudowaniu takiego arkusza będziesz mógł z jego poziomu pobierać potrzebne informacje w określonej formie.
- Jak zbudować ścieżkę dostępu do pliku przez połączenie kilku elementów składowych?
- Jak otworzyć inny dokument poprzez samodzielnie utworzone hiperłącze?
- Jak utworzyć jednocześnie kilka formuł do analizy układu tabeli?
Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:
- 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
- 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
- 40 case study z innych firm
- 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
w controllingu - 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Logowanie
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.