Wykorzystanie pola kombi w Excelu

Wykorzystanie pola kombi w Excelu

Przy analizowaniu danych w obszernych arkuszach często interesuje Cię jedynie niewielki fragment tabeli. Takie cząstkowe zestawienie uzyskasz dzięki filtrowaniu. W sytuacji gdy zawartość arkusza ulegnie zmianie, konieczne będzie grupowanie danych od nowa. Okazuje się jednak, że nie musisz tracić na to czasu. Jeżeli dodasz do arkusza odpowiednie formuły, a ich działanie uzależnisz od pól kombi, bardzo szybko otrzymasz przefiltrowane listy cząstkowe z uwzględnionymi zmianami w arkuszu. Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jakie 4 kroki wykonać, aby użyć pole kombi do selekcji danych do analizy?
  • Jak powiązać wstawione pola kombi z formułami?
  • Jak usprawnić działanie formuły?
  • Jak szybko ukryć symbole błędów?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa