Wykorzystanie szablonów z Excela do raportów

Wykorzystanie szablonów z Excela do raportów

Budowanie po raz kolejny od podstaw tabeli, którą w identycznym kształcie tworzyłeś już w minionym roku, kwartale czy miesiącu to niepotrzebna strata czasu. Nasi eksperci w niniejszym tekście objaśnią Ci zasady tworzenia indywidualnych szablonów przystosowanych do wprowadzania powtarzalnych danych, np. dotyczących sprzedaży, pracowników lub też planowania urlopów. Przeczytasz, jak szybko i sprawnie utworzyć własny szablon odpowiadający Twoim indywidualnym potrzebom. Dowiesz się ponadto:

  • Jak precyzować główne wymagania wobec szablonu?
  • Jak budować tabelę stanowiącą bazę dla szablonu?
  • Jak tworzyć i zapisać szablon arkusza?
  • Jak korzystać z utworzonych szablonów?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa