Wykorzystanie szablonów z Excela do raportów
Budowanie po raz kolejny od podstaw tabeli, którą w identycznym kształcie tworzyłeś już w minionym roku, kwartale czy miesiącu to niepotrzebna strata czasu. Nasi eksperci w niniejszym tekście objaśnią Ci zasady tworzenia indywidualnych szablonów przystosowanych do wprowadzania powtarzalnych danych, np. dotyczących sprzedaży, pracowników lub też planowania urlopów. Przeczytasz, jak szybko i sprawnie utworzyć własny szablon odpowiadający Twoim indywidualnym potrzebom. Dowiesz się ponadto:
- Jak precyzować główne wymagania wobec szablonu?
- Jak budować tabelę stanowiącą bazę dla szablonu?
- Jak tworzyć i zapisać szablon arkusza?
- Jak korzystać z utworzonych szablonów?
Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:
- 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
- 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
- 40 case study z innych firm
- 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
w controllingu - 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Logowanie
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.