Metody pomiaru wartości firmy
Strategiczne cele firmy wyznaczają zwykle właściciele, a potem z realizacji rozliczany jest zarząd oraz dyrektor finansowy, a także pracownicy mu podlegli, czyli również i Ty. Przeczytaj, jak możesz kontrolować realizację celu, w szczególności jeżeli tym celem jest wzrost wartości firmy. Przetestuj narzędzia wspomagające realizację strategii i wybierz najkorzystniejsze dla Twojej firmy rozwiązanie. Przeczytaj to hasło, a poznasz również odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań z tego zakresu:
- W jaki sposób skutecznie mierzyć wartość przedsiębiorstwa?
- Jak możesz ocenić przydatność metod majątkowych?
- Na czym polega metoda skorygowanych aktywów netto?
- Jakie zalety ma metoda APV?
- Jak możesz ocenić wpływ projektu inwestycyjnego na wartość firmy?
Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:
- 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
- 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
- 40 case study z innych firm
- 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
w controllingu - 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Logowanie
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.