Metody pomiaru wartości firmy

Metody pomiaru wartości firmy

Strategiczne cele firmy wyznaczają zwykle właściciele, a potem z re­alizacji rozliczany jest zarząd oraz dyrektor finansowy, a także pra­cownicy mu podlegli, czyli również i Ty. Przeczytaj, jak możesz kontro­lować realizację celu, w szczególności jeżeli tym celem jest wzrost wartości firmy. Przetestuj narzędzia wspomagające realizację strategii i wybierz najkorzystniejsze dla Twojej firmy rozwiązanie. Przeczytaj to hasło, a poznasz również odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań z tego zakresu:

  • W jaki sposób skutecznie mierzyć wartość przedsiębiorstwa?
  • Jak możesz ocenić przydatność metod majątkowych?
  • Na czym polega metoda skorygowanych aktywów netto?
  • Jakie zalety ma metoda APV?
  • Jak możesz ocenić wpływ projektu inwestycyjnego na wartość firmy?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa