Analiza progu rentowności
Aby przedsiębiorstwo mogło osiągnąć zysk muszą być zachowane odpowiednie proporcje pomiędzy przychodami ze sprzedaży a poniesionymi kosztami, to znaczy przychody powinny przewyższać koszty. W zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa konieczna jest ciągła ocena zależności pomiędzy przychodami, kosztami a zyskiem. Narzędziem, które to umożliwia jest analiza progu rentowności.
Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:
- 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
- 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
- 40 case study z innych firm
- 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
w controllingu - 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Logowanie
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.