Reklama firmy usługowej w Google. Jak ją stworzyć, aby była maksymalnie efektywna?

Reklama firmy usługowej w Google. Jak ją stworzyć, aby była maksymalnie efektywna?

Promowanie przedsiębiorstwa usługowego w Internecie tylko na pierwszy rzut oka jest czynnością bajecznie prostą. W rzeczywistości, właściciel firmy stoi przed trudnym zadaniem pozyskania wielu nowych Klientów w sieci. Planujesz zrobić to maksymalnie efektywnie? Skorzystaj z usług Google, które od lat charakteryzują się wysoką skutecznością docierania do partnerów biznesowych. To właśnie w wyszukiwarce jest ich nawet tysiące! Doświadczeni specjaliści z agencji AFTERWEB podpowiadają, w jaki sposób powinien być wykonany marketing firmy usługowej w Google. Jeśli spełnisz te wymagania, możesz liczyć na kilkukrotne zwiększenie dotychczasowej sprzedaży.

Pozycjonowanie stron czy Google Ads? Wybierz sposób reklamy najlepszy dla Twojej firmy

Reklamę w wyszukiwarce Google należy podzielić na dwa odrębne kanały, chociaż tak naprawdę dopiero ich połączenie sprawia, że jesteś w stanie wykorzystać maksymalny potencjał narzędzia, z którego każdego dnia korzysta nawet kilka milionów Polaków. O końcowym sukcesie reklamy w Google często decyduje rodzaj wybranej strategii. Jeżeli zależy Ci na długoterminowych efektach i jesteś w stanie poczekać na pierwsze rezultaty do kilku tygodni, wybierz pozycjonowanie stron internetowych, czyli wspinaczkę po organicznym zestawieniu wyszukiwarki. Na doskonale poprowadzonym SEO możesz zyskać podwójnie. Nie od dzisiaj wiadomo, że liderzy branży są uznawani za firmy usługowe godne zaufania Klientów. Wizerunkowy aspekt przebywania na kluczowych pozycjach zestawienia konkretnych fraz ma bezpośrednie przełożenie na okazję do zmaksymalizowania zysków. Podobne efekty uzyskasz dzięki Google Ads. Tam natomiast nie ma mowy o czekaniu na rezultaty – na pierwszej stronie płatnych wyników pojawisz się od razu. Pod warunkiem, że ustawienia kampanii będą konkurencyjne względem rywali. Co zrobić, aby móc utrzymać taki efekt? Na bieżąco optymalizuj słowa kluczowe, stawki CPC oraz budżety!

„Od lat za najefektywniejszą metodę pozyskiwania nowych Klientów do firm usługowych uznaje się pozycjonowanie stron internetowych. SEO to szereg zadań, mających na celu poprawienie Twojej organicznej pozycji w rankingu na poszczególne słowa kluczowe. Dbanie o optymalizację portalu, pozyskiwanie jakościowych linków oraz obecność brandu w prasie internetowej o dużych zasięgach sprawiają, że prowadzone przez Ciebie przedsiębiorstwo usługowe w końcu zyska rozgłos, na jaki czekasz przecież od dłuższego czasu.”

Zarabianie na obecności w Google wymaga od Ciebie dotarcia na pierwszą stronę SERP

Rezultaty profesjonalnie przeprowadzonego pozycjonowania stron lub kampanii Google Ads są naprawdę imponujące i to nawet dla najbardziej wymagających przedsiębiorców. Maksymalizacja dotychczasowych zysków, poprawa wizerunku brandu oraz budowanie pomnika branżowego lidera nie będą jednak możliwe, bez dotarcia na pierwszą stronę z prezentowanymi wynikami. Co należy podkreślić, Google to niezwykle wydajne narzędzie marketingowe, jednak internauci determinują właśnie pierwszą odsłonę rekomendacji algorytmu jako miejsce, które przykuwa uwagę nawet do 98% wszystkich użytkowników. Rzadko która osoba decyduje się na surfowanie po drugiej bądź kolejnej stronie rezultatów. Twoja obecność w TOP 10 rankingu organicznego lub na pierwszych trzech lokatach sekcji płatnej będzie więc obowiązkiem, jeżeli marzysz o poprawie wyników we własnym przedsiębiorstwie usługowym.

Artykuł Partnera

E-Doradca Analiza Finansowa