Twoja firma znów zanotowała gwałtowny wzrost przychodów. Dobrze, rzecz jasna, jeśli sprzedaż rośnie, bo oznacza to perspektywiczny wzrost zysków, a więc poprawę sytuacji finansowej. Jednak może się zdarzyć, że autentyczna i namacalna korzyść, jaką jest zastrzyk gotówki, spowodowany wzrastającą sprzedażą, może nie wystąpić. Dlaczego tak może być? Powodem mogą się okazać niesolidni odbiorcy produktów Twojej firmy. Jak zawczasu się przed tym bronić? Co zrobić, gdy już się ma takiego kooperanta? Dowiesz się tego z niniejszego hasła! Sprawdź więc:
- Na czym polega kontrola kredytowa i jak ją bezbłędnie wykonać?
- Jak w praktyce skutecznie zbierać informacje o kontrahentach?
- Które metody analizy ryzyka kredytowego są najlepsze i jak je wykorzystać w Twojej firmie?
- Jakie rodzaje zabezpieczeń w umowach z kontrahentami są najskuteczniejsze?
- Jakie narzędzia kontroli spływu należności możesz wykorzystać w praktyce?