Reklama firmy usługowej w Google. Jak ją stworzyć, aby była maksymalnie efektywna?
Promowanie przedsiębiorstwa usługowego w Internecie tylko na pierwszy rzut oka jest czynnością bajecznie prostą. W rzeczywistości, właściciel firmy stoi przed trudnym zadaniem pozyskania wielu nowych Klientów w sieci. Planujesz zrobić to maksymalnie efektywnie? Skorzystaj z usług Google, które od lat charakteryzują się wysoką skutecznością docierania do partnerów biznesowych. To właśnie w wyszukiwarce jest ich nawet tysiące! Doświadczeni specjaliści z agencji AFTERWEB podpowiadają, w jaki sposób powinien być wykonany marketing firmy usługowej w Google. Jeśli spełnisz te wymagania, możesz liczyć na kilkukrotne zwiększenie dotychczasowej sprzedaży. »
3 powody dla których warto zainwestować w ubezpieczenie turystyczne
Decydując się na wakacyjny wyjazd, należy pamiętać o kilku istotnych kwestiach. Nie tylko możliwość skorzystania z tej samej karty kredytowej jest ważna. Warto także mieć na uwadze swoje bezpieczeństwo. To właśnie może zapewnić ubezpieczenie turystyczne. Poznajmy trzy powody, dla których jeszcze warto w nie zainwestować. »
Jak odnaleźć numer księgi wieczystej przez Internet? Sprawdźmy!
Intensywny rozwój rynku nieruchomości sprawia, że decyzja o zakupie mieszkania, domu czy działki wiąże się z coraz większymi kosztami. W związku z tym kupujący musi dowiedzieć się jak najwięcej o przedmiocie umowy i samym sprzedawcy. Nieocenionym wsparciem okaże się numer księgi wieczystej. »
Przestrzeganie zasad CSR – korzyści dla przedsiębiorców. Sprawdź, co może zyskać firma
Na dojrzałych rynkach kapitałowych stopniowo upowszechnia się przekonanie, że inwestowanie kapitału zgodnie z zasadami SRI prowadzi do wyższego zwrotu z kapitału w perspektywie długoterminowej. Przestrzeganie zasad CSR i raportowanie informacji niefinansowych otwierać może przed spółkami dostęp do znaczących aktywów zarządzanych przez największe europejskie i światowe fundusze inwestycyjne. »
Biznes i CSR, czyli założenia społecznej odpowiedzialności inwestycyjnej
W ostatnich latach można zauważyć, że przedsiębiorstwa biorą odpowiedzialność za proces podejmowania decyzji dotyczących zarówno bieżącego funkcjonowania, jak i decyzji inwestycyjnych. Rośnie świadomość, że realizacja celów przedsiębiorstwa wymaga akceptacji społecznej oraz dobrych relacji z pracownikami i kontrahentami. »
Inwestycje emocjonalne – pasja czy inwestycja?
Inwestycje w pasje doskonale łączą chęć pomnażania majątku inwestorów z osiąganiem celów pozaekonomicznych. Istnieją różne segmenty inwestycji emocjonalnych, a ceny ich są zróżnicowane. Jak wygląda obecnie polski rynek inwestycji emocjonalnych, dowiesz się z artykułu. »
Inwestycje alternatywne: poznaj zalety,pamiętaj o ryzyku
Zmienna sytuacja na rynkach finansowych w ostatnich latach spowodowała wzrost zainteresowania inwestorów alternatywnymi formami lokowania kapitału. Dzięki inwestycjom alternatywnym możliwa jest dywersyfikacja portfela inwestycyjnego, osiąganie wyższych stóp zwrotu, przy zachowaniu ryzyka na takim samym lub niższym poziomie. »
Crowdfounding – jak działa finansowanie społecznościowe
Ten rodzaj finansowania nabiera ostatnio coraz większego znaczenia. Swój dynamiczny rozwój zawdzięcza możliwości prowadzenia publicznych zbiórek, jaką daje intermet. Istnieją różne formy udzielenia wsparcia finansowego w ramach crowdfoundingu. »
Dostępne źródła finansowania projektów innowacyjnych
We współczesnej gospodarce innowacje stanowią kluczowy czynnik rozwoju społeczno-gospodarczego. Tylko te przedsiębiorstwa, które, realizują projekty innowacyjne, wprowadzają innowacyjne produkty i usługi, rozwiązania, technologie będą w stanie dorównać konkurencji i sprostać wymaganiom dynamicznie zmieniającego się rynku. »