Organizacja procesu zarządzania placówkami detalicznymi z perspektywy finansowej

Organizacja procesu zarządzania placówkami detalicznymi z perspektywy finansowej

We wcześniejszych częściach opisywaliśmy, jak dokonać oceny kontraktu handlowego, jak na podstawie zdobytych w ten sposób informacji dokonać planowania kosztów, a następnie ich kontroli. Jednak aby ten proces przebiegał sprawnie i skutecznie, ważna jest jego prawidłowa organizacja. Odpowiedź na kilka kluczowych pytań ukierunkuje wdrożenie tego procesu w firmie.

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa