Strategiczna karta wyników w firmie poligraficznej - case study

Strategiczna karta wyników w firmie poligraficznej - case study

Balanced Scorecard to narzędzie, które pozwala utrzymać w Twojej firmie koncentrację na kluczowych czynnikach, zasobach i procesach, które decydują o sukcesie bądź porażce rynkowej. Dlatego bardzo ważne, byś umiał się dobrze posługiwać tym narzędziem controllingowym. W tekście poświęconym wykorzystaniu BSC dla konkretnej firmy poznasz odpowiedź na pytania::

  • Co jest największą zaletą wykorzystania strategicznej karty wyników?
  • Na jakie pytania musisz odpowiedzieć, projektując 4 perspektywy BSC?
  • Jakie wnioski nasunęła analiza SWOT i finansowa dla POLgrafu - firmy z branży poligraficznej?
  • Jak wdrożono zrównoważoną kartę wyników w POLgrafie?
  • jakich 3 istotnych kwestiach powinieneś pamiętać przy wdrożeniu karty w Twojej firmie?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa