Strategie pricing - case study

Strategie pricing - case study

Czy podczas ostatniego roku zastanawiałeś się może, jak bardzo wartościowe są produkty czy usługi oferowane klientom Twojej firmy? Jeśli skorzystasz z internetowych narzędzi porównujących ofer­ty dla klientów, zauważysz, że za ten sam produkt zapłacisz różną cenę. A czy spostrzegłeś, że wielkie sieci sklepów mają własne marki, które cenowo znacząco odbiegają od tradycyjnych produktów, chociaż czę­sto są produkowane przez jednego producenta? Jeśli te pytania skłoni­ły Cię do zastanowienia, to znaczy, że musisz poznać inżynierię swo­ich cen. To pierwszy krok w kierunku lepszego dopasowania oferty dla klienta i poprawy wyniku finansowego Twojej firmy. Z artykułu na ten temat dowiesz się m.in.:

  • Jakie 3 zmienne mogą istotnie wpływać na cenę produktu?
  • Jakie istotne informacje może Ci przynieść wyliczony jednostkowy TKW?
  • Jak w praktyce zastosować metodę „koszt plus"?
  • Na czym polega metoda „kosztu plus zysk od kapitału"?
  • Jakie wymierne korzyści może przynieść strategia przenikania?
  • Jak skutecznie kontrolować ceny produktów?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa