Strategie pricing - case study
Czy podczas ostatniego roku zastanawiałeś się może, jak bardzo wartościowe są produkty czy usługi oferowane klientom Twojej firmy? Jeśli skorzystasz z internetowych narzędzi porównujących oferty dla klientów, zauważysz, że za ten sam produkt zapłacisz różną cenę. A czy spostrzegłeś, że wielkie sieci sklepów mają własne marki, które cenowo znacząco odbiegają od tradycyjnych produktów, chociaż często są produkowane przez jednego producenta? Jeśli te pytania skłoniły Cię do zastanowienia, to znaczy, że musisz poznać inżynierię swoich cen. To pierwszy krok w kierunku lepszego dopasowania oferty dla klienta i poprawy wyniku finansowego Twojej firmy. Z artykułu na ten temat dowiesz się m.in.:
- Jakie 3 zmienne mogą istotnie wpływać na cenę produktu?
- Jakie istotne informacje może Ci przynieść wyliczony jednostkowy TKW?
- Jak w praktyce zastosować metodę „koszt plus"?
- Na czym polega metoda „kosztu plus zysk od kapitału"?
- Jakie wymierne korzyści może przynieść strategia przenikania?
- Jak skutecznie kontrolować ceny produktów?
Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:
- 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
- 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
- 40 case study z innych firm
- 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
w controllingu - 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Logowanie
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.