Budżetowanie kosztów

Budżetowanie kosztów

Roczny budżet przedsiębiorstwa, uwzględniający przyjęte i zatwierdzone cele jego działalności, to zespół budżetów dotyczących wszystkich obszarów i funkcji firmy. Budżet ten przedstawia planowane wyniki zawarte w budżetach cząstkowych podmiotów danej jednostki. Składa się z budżetów operacyjnych i budżetów finansowych. Prawidłowe opracowanie rocznego budżetu działalności przedsiębiorstwa wymaga sprecyzowania podstawowych zasad sporządzania poszczególnych budżetów cząstkowych wchodzących w skład budżetu głównego (wiodącego). W tym artykule powiemy:

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa