Prognozowanie popytu w przedsiębiorstwie

Prognozowanie popytu w przedsiębiorstwie

Prognozowanie popytu nie jest łatwe, ale jest stanowi bazą bazę do przygotowania całego budżetu firmy. Powinien to być jedne jeden z ważniejszych procesów w firmie. Istotne pomyłki mogą skutkować nawet bankructwem firmy podmiotu poprzez niedopasowanie innych zasobów, za które trzeba zapłacić. Dlatego warto wpisać ten punkt w roczną agendę działania firmy i angażować w prognozę jak najwięcej osób z różnych działów.

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa