Kiedy wyprzedaż jest opłacalna
Koniec lata sprzyja wyprzedażom. Decyzje o wyprzedaży są podejmowane na różnych szczeblach zarządzania, w zależności od charakteru firmy oraz jej miejsca w łańcuchu dystrybucji. Decydują o tym zarówno koszty poniesione na wyprodukowanie czy nabycie towaru, a także potencjalne przychody, które firma może dzięki wyprzedaży osiągnąć oraz koszty utraconych możliwości. Opłacalność wyprzedaży trzeba więc bezbłędnie skalkulować.
Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:
- 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
- 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
- 40 case study z innych firm
- 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
w controllingu - 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Logowanie
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.