Analiza danych w Excelu
Na wielkość sprzedaży mają wpływ różne czynniki, a także zależności między nimi. Badasz je zazwyczaj w określonych przedziałach czasu. Jeśli chcesz ustalić współzależności na przykład takich czynników jak: wysokość sprzedaży i nakłady poniesione na marketing danego produktu, skorzystaj z tego artykułu. Dowiesz się z niego, z jakich narzędzi skorzystać, aby sprawnie przeprowadzić tego typu analizę. Poznasz również odpowiedź na przykładowe pytania:
- Co zrobić, aby móc w Excelu skorzystać z narzędzi Korelacja i Kowariancja?
- Jak bezbłędnie interpretować otrzymane wyniki analiz?
- Jakimi funkcjami się posłużyć, aby sprawdzić poprawność przeprowadzonych obliczeń?
- Jak za pomocą narzędzia analitycznego w Excelu obliczyć kowariancję?
Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:
- 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
- 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
- 40 case study z innych firm
- 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
w controllingu - 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Logowanie
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.