Analiza danych w Excelu

Analiza danych w Excelu

Na wielkość sprzedaży mają wpływ różne czynniki, a także zależności między nimi. Badasz je zazwyczaj w określonych przedziałach czasu. Jeśli chcesz ustalić współzależności na przykład takich czynników jak: wysokość sprzedaży i nakłady poniesione na marketing danego produktu, skorzystaj z tego artykułu. Dowiesz się z niego, z jakich narzędzi skorzystać, aby sprawnie przeprowadzić tego typu analizę. Poznasz również odpowiedź na przykładowe pytania:

  • Co zrobić, aby móc w Excelu skorzystać z narzędzi Korelacja i Kowariancja?
  • Jak bezbłędnie interpretować otrzymane wyniki analiz?
  • Jakimi funkcjami się posłużyć, aby sprawdzić poprawność przeprowadzonych obliczeń?
  • Jak za pomocą narzędzia analitycznego w Excelu obliczyć kowariancję?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa