Czytelne zestawienia w Excelu

Czytelne zestawienia w Excelu

I znowu otrzymałeś obszerną tabelę, którą musisz doprowadzić do porządku. Jest mało czytelna, a ogrom danych nie pozwala na szybką orientację w jej zawartości. Nie musisz jednak tracić wiele czasu na sfor­matowanie danych w zestawieniu! Excel jest wyposażony w niezwykle przydatne w takiej sytuacji formatowanie warunkowe. W tym haśle nasi eksperci pokażą Ci kilka nowych zastosowań tego narzędzia. Od tego momentu sformatowanie długich list danych w celu poprawy ich czytelności nie będzie wiązało się ze żmudnym zaznaczaniem zakresów komórek i każdorazowym wybieraniem poleceń z paska narzędziowego Formatowanie. W haśle przeczytasz także:

  • Jak stosować formatowanie warunkowe, aby po zmianie układu danych w arkuszu było zachowane?
  • Jak sformatować określone wiersze pozostające w regularnych odstępach?
  • W jaki sposób wyróżnić tylko te kolumny, które zawierają jeden rodzaj danych?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa