Analiza strategii błękitnego oceanu

Analiza strategii błękitnego oceanu

Co musisz zrobić, aby Twoja firma mogła pokonać coraz silniejszą konkurencję? Jakie powinieneś podjąć działania, aby klienci wybierali produkty i usługi Twojej firmy, a nie innych firm? Jak osiągnąć sukces rynkowy i zwiększyć zyski? - pytania te zadajesz sobie zapewne nie raz. Odpowiedzią na nie jest strategia blue ocean. Wdrażając ją w swojej firmie, nie musisz walczyć z konkurencją ani dążyć do jej pokonania, ale stworzyć nową przestrzeń rynkową - nową wartość dla Twojej firmy i nabywców. Konkurencja przestanie być dla Ciebie istotna.

  • Czym są tzw. błękitne i czerwone oceany?
  • Na czym polega działalność w czerwonych i błękitnych oceanach?
  • Jakie 5 kroków należy wykonać w analizie rynku w koncepcji blue ocean?
  • Na czym polega znaczenie innowacji wartości w strategii błękitnego oceanu?
  • W jaki sposób wykorzystać wiedzę pracowników celem poznania klientów?
  • Jak zbudować strategię firmy zgodną z koncepcją blue ocean?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

×Nie udało się uruchomić wyszukiwarki, jeśli problem wystąpi ponownie prosimy o kontakt.

E-Doradca Analiza Finansowa