Analiza strategii błękitnego oceanu
Co musisz zrobić, aby Twoja firma mogła pokonać coraz silniejszą konkurencję? Jakie powinieneś podjąć działania, aby klienci wybierali produkty i usługi Twojej firmy, a nie innych firm? Jak osiągnąć sukces rynkowy i zwiększyć zyski? - pytania te zadajesz sobie zapewne nie raz. Odpowiedzią na nie jest strategia blue ocean. Wdrażając ją w swojej firmie, nie musisz walczyć z konkurencją ani dążyć do jej pokonania, ale stworzyć nową przestrzeń rynkową - nową wartość dla Twojej firmy i nabywców. Konkurencja przestanie być dla Ciebie istotna.
- Czym są tzw. błękitne i czerwone oceany?
- Na czym polega działalność w czerwonych i błękitnych oceanach?
- Jakie 5 kroków należy wykonać w analizie rynku w koncepcji blue ocean?
- Na czym polega znaczenie innowacji wartości w strategii błękitnego oceanu?
- W jaki sposób wykorzystać wiedzę pracowników celem poznania klientów?
- Jak zbudować strategię firmy zgodną z koncepcją blue ocean?
Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:
- 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
- 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
- 40 case study z innych firm
- 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
w controllingu - 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Logowanie
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.