Budżetowanie dla przedsiębiorstw usługowych i handlowych

Budżetowanie dla przedsiębiorstw usługowych i handlowych

Prognozowanie wyników firmy jest jednym z ważniejszych zadań analityka finansowego. W procesie budżetowania możesz korzystać ze stałych reguł, które znajdują zastosowanie w każdej firmie. Jednak są różnice między budżetowaniem dla firm handlowych czy usługo­wych a firm produkcyjnych. Artykuł niniejszy pozwoli Ci wyzbyć się wszelkich wątpliwości związanych z tym działaniem, a Twoje nowe umiejętności utrwalą przykłady budżetowania dla określonych firm. W artykule znajdziesz również odpowiedź na pytania:

  • Jakie 6 kwestii musisz ustalić przed sporządzeniem budżetu?
  • Jak bezbłędnie zbudować budżet operacyjny i gotówkowy dla firmy usługowej?
  • Jak powinieneś postępować w przypadku konstruowania budżetu kroczącego dla firmy handlowej?
  • Jakie są 4 sposoby pokrycia tzw. luki finansowej ?
  • Jaką korzyść może zapewnić Twojej firmie przygotowanie budżetu elastycznego?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa