Metody sporządzania biznesplanu

Metody sporządzania biznesplanu

Właściwe ukierunkowanie działań firmy, a więc takie, które najprawdopodobniej przyniesie jej sukces w przyszłości, zależy od dobrze sporządzonego planu działania, tzw. biznesplanu. W tym dokumencie cele i sposoby ich osiągnięcia są oparte na trafnie rozpoznanym układzie przyszłych warunków i możliwości rozwoju firmy. A zatem, niezależnie od wielkości, charakteru czy etapu rozwoju, każda działalność gospodarcza wymaga odpowiedniego biznesplanu, który nie tylko będzie pokazywał, jakie są zamiary działania przedsiębiorstwa w przyszłości, ale wskaże sposoby, środki i metody osiągnięcia zamierzonych celów.

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
biznesplan

E-Doradca Analiza Finansowa