Raport zbiorczy w Excelu

Raport zbiorczy w Excelu

Otrzymujesz raporty sprzedażowe z oddziałów znajdujących się w różnych miastach z podziałem na kolejne kwartały. Chciałbyś je teraz zebrać w jeden raport podsumowujący, w którym dokonasz szczegółowej analizy sprzedaży. Problem jednak w tym, że dane z poszczególnych oddziałów są umieszczone w oddzielnych skoroszytach, a ich ręczne przenoszenie może Ci zająć bardzo dużo czasu. W tym haśle pokażemy Ci, jak szybko tego dokonać z wykorzystaniem narzędzia Excela do konsolidacji danych. Przeczytasz ponadto:

  • Jak automatycznie zgrupować dane z kilku skoroszytów?
  • Jak utrzymać łącze z plikami źródłowymi?
  • Jakich obliczeń możesz dokonywać na plikach konsolidowanych?
  • Jak uwydatnić sposób prezentacji podsumowania sprzedaży?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa