Raport zbiorczy w Excelu
Otrzymujesz raporty sprzedażowe z oddziałów znajdujących się w różnych miastach z podziałem na kolejne kwartały. Chciałbyś je teraz zebrać w jeden raport podsumowujący, w którym dokonasz szczegółowej analizy sprzedaży. Problem jednak w tym, że dane z poszczególnych oddziałów są umieszczone w oddzielnych skoroszytach, a ich ręczne przenoszenie może Ci zająć bardzo dużo czasu. W tym haśle pokażemy Ci, jak szybko tego dokonać z wykorzystaniem narzędzia Excela do konsolidacji danych. Przeczytasz ponadto:
- Jak automatycznie zgrupować dane z kilku skoroszytów?
- Jak utrzymać łącze z plikami źródłowymi?
- Jakich obliczeń możesz dokonywać na plikach konsolidowanych?
- Jak uwydatnić sposób prezentacji podsumowania sprzedaży?
Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:
- 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
- 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
- 40 case study z innych firm
- 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
w controllingu - 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Logowanie
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.