Reorganizacja procesu sprzedaży oraz optymalizacja rozwiązań informatycznych
Ten artykuł pomoże Ci zwrócić uwagę na sposób wprowadzenia zmian w procesie sprzedaży na poziomie strategicznym i operacyjnym. Dowiesz się między innymi:
-
Jak dobrze prognozować i zwiększać sprzedaż?
-
Kiedy rozpoczynać zmiany w procesie sprzedaży?
-
Jak zbudować mapę procesu sprzedaży?
-
Kto jest odpowiedzialny za sprzedaż, jakie możesz mieć problemy?
-
Jak pracownicy Twojej organizacji rozumieją sprzedaż?
-
Jak prognozować i mierzyć efektywność sprzedaży?
-
Co to jest pipeline i jak go stworzyć?
-
Czym są etapy sprzedaży i po co je weryfikować?
-
Jak określać cele, role i zadania uczestników procesu sprzedaży?
-
Jak automatyzować pracę, aby sprzedaż była łatwiejsza?
-
Jak wybierać i dostosować narzędzia informatyczne wspierające sprzedaż?
Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:
- 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
- 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
- 40 case study z innych firm
- 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
w controllingu - 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Logowanie
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.