Reorganizacja procesu sprzedaży oraz optymalizacja rozwiązań informatycznych

Reorganizacja procesu sprzedaży oraz optymalizacja rozwiązań informatycznych

Ten artykuł pomoże Ci zwrócić uwagę na sposób wprowadzenia zmian w procesie sprzedaży na poziomie strategicznym i operacyjnym. Dowiesz się między innymi:

  • Jak dobrze prognozować i zwiększać sprzedaż?

  • Kiedy rozpoczynać zmiany w procesie sprzedaży?

  • Jak zbudować mapę procesu sprzedaży?

  • Kto jest odpowiedzialny za sprzedaż, jakie możesz mieć problemy?

  • Jak pracownicy Twojej organizacji rozumieją sprzedaż?

  • Jak prognozować i mierzyć efektywność sprzedaży?

  • Co to jest pipeline i jak go stworzyć?

  • Czym są etapy sprzedaży i po co je weryfikować?

  • Jak określać cele, role i zadania uczestników procesu sprzedaży?

  • Jak automatyzować pracę, aby sprzedaż była łatwiejsza?

  • Jak wybierać i dostosować narzędzia informatyczne wspierające sprzedaż?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa