Metody wyceny marki

Metody wyceny marki

Nieraz z pewnością słyszałeś powiedzenie, że dobra marka to dla danej firmy wielki skarb. A czy wiesz, jak właściwie należy szacować wartość marki danego przedsiębiorstwa? Jeśli chciałbyś sprawdzić, jakie w praktyce metody wyceny marki możesz z powodzeniem wykorzy­stać, zapraszamy Cię serdecznie do lektury tego artykułu. Poznaj także odpowiedź na następujące pytania:

  • Do czego może prowadzić odpowiednie kierowanie marką przedsiębiorstwa?
  • Jaka jest podstawowa różnica między wyceną marki metodą zysków ekonomicznych a metodą premii cenowej?
  • Jakie kroki musisz podjąć, aby wycenić markę metodą zysku ekonomicznego?
  • Jakie jest 5 etapów wyceny metodą premii cenowej, które umożliwiają poznanie wartości danej marki?
  • Jakie są główne wady wyceny marki metodą kosztową?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa