Metody wyceny marki
Nieraz z pewnością słyszałeś powiedzenie, że dobra marka to dla danej firmy wielki skarb. A czy wiesz, jak właściwie należy szacować wartość marki danego przedsiębiorstwa? Jeśli chciałbyś sprawdzić, jakie w praktyce metody wyceny marki możesz z powodzeniem wykorzystać, zapraszamy Cię serdecznie do lektury tego artykułu. Poznaj także odpowiedź na następujące pytania:
- Do czego może prowadzić odpowiednie kierowanie marką przedsiębiorstwa?
- Jaka jest podstawowa różnica między wyceną marki metodą zysków ekonomicznych a metodą premii cenowej?
- Jakie kroki musisz podjąć, aby wycenić markę metodą zysku ekonomicznego?
- Jakie jest 5 etapów wyceny metodą premii cenowej, które umożliwiają poznanie wartości danej marki?
- Jakie są główne wady wyceny marki metodą kosztową?
Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:
- 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
- 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
- 40 case study z innych firm
- 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
w controllingu - 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Logowanie
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.