Sortowanie danych w Excelu

Sortowanie danych w Excelu

Z pewnością zdarza Ci się pracować z zestawieniami, których budowa i zawartość nie są stałe, lecz systematycznie rozbudowywane o kolejne pozycje. Listy takie są czytelne i przejrzyste tylko wtedy, gdy dane są ułożone w kolejności alfabetycznej. Dodawanie kolejnych pozycji do zestawienia niesie za sobą kilka problemów: dane są w nieodpowiedniej kolejności, co utrudnia ich analizę, konieczne jest pozostawianie pustych zakresów komórek dla kolejnych wartości, wymagane jest częste stosowanie odpowiedniego sortowania. Tu znajdziesz rozwiązanie, które pozwoli Ci uniknąć tych problemów i oszczędzić czas na ciągłym poprawianiu układu danych w rozrastającym się zestawieniu.

  • Jak przygotować arkusz do dynamicznego sortowania list?
  • Jak zbudować formuły nadające kolejne numery pozycji wartościom z listy?
  • Jak za pomocą formuły zmieniać kolejność sortowania?

Aby zobaczyć cały artykuł,
zaloguj się lub zamów dostęp i zyskaj:

  • 500 praktycznych opracowań do planowania, kontroli i monitorowania wyniku finansowego
  • 70 kalkulatorów i wskaźników specyficznych dla różnych branż
  • 40 case study z innych firm
  • 50 wskazówek do wykorzystania arkuszy Excel
    w controllingu
  • 10 e-booków na Twój smartfon, tablet czy iPad
Sprawdź wszystkie korzyści »

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

E-Doradca Analiza Finansowa